ציירתי את הליינארט, ואני די אוהבת את זה. הבעיה: אני לא יודעת איך להתקדם מכאן.
ניסיתי את זה אבל אני ממש לא מרוצה.
אחשוב על זה עוד קצת ואחזור.
ציירתי את הליינארט, ואני די אוהבת את זה. הבעיה: אני לא יודעת איך להתקדם מכאן.
ניסיתי את זה אבל אני ממש לא מרוצה.
אחשוב על זה עוד קצת ואחזור.
😂דיפרנט, אמרתי לך, מסובך להסביר... פשוט תתחילי לצייר שמיכות והכל יהיה טוב.
@הגיבן תודה!
קצת מעמיד במבחן את כשרון הבנת הרמזים שלי, אבל אני אנסה.
אתן תסבלו ראשונות מכל הנסיונות שלי אז תכתבו שאתן מסכימות...
דיפרנט, הייתי שמחה מאוד לראות מה ציירת! לגבי הקפלים - שאלה קשה. הממם... בעיקרון מתקשה בדבר הזה, ובכל ציור זה מאבק מחודש. אני מנסה לחשוב מה עוזר לי:
1. לצייר סטאדיז של בד ושל בגדים ושל אנשים ושל הכל ביחד - אני בטוחה שזה מקדם המון.
2. לשים לב ל"כוח המשיכה", למוצא - לגורם, של הקפלים. קיפול בגוף, מתיחה בגוף, תנועה. זה דומה לתהליך שעושים כאשר מציירים תנועה - או בלשון עמנו "ציורים מהירים" (חלקית 🙄)
כאשר מציירים תנועה , גם כן כדאי לשים לב לכוח המשיכה ולניגוד או זרימה של האיברים בגוף כנגד הכוח הזה.
...זה בטח לא כזה ברור. צריך קצת יותר מקום בשביל להסביר את זה... ספר, נניח. אבל השקעה של איזה עשר דקות כל יום לצייר…
איזה נוסטלגיה... עשיתי כמעט בדיוק את זה פעם אחת במצדה.
אולי לכן דמיינתי את הצבעים הרבה יותר חמים.
@הגיבן - איך עושים קפלים בבגדים?
איך בדיוק את לא מרוצה??? איך???? איךךךך????